Foto's - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Naazmin Abdoelrahman - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Naazmin Abdoelrahman - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Naazmin

21 April 2008 | Roemenië, Boekarest



Hier zijn ff wat foto's
Heb een album gekocht voor deze site zodat ik 200 foto's er op kan zetten..
Van de week kom ik wel weer met een nieuw verhaal nu maar eerst ff de foto's

Kijkse

xX Naaz

  • 22 April 2008 - 19:18

    Saarr:

    Hayy chikk!!
    wat een leuke foto's:D
    zo te zien vermaken jullie je wel...
    ik mis jullie wel hoor hiero..
    maar gelukkig heb ik jo nog..
    en gaat t daar goed met jullie

    I miss youuuuu

    (L) tot snel

    X

  • 23 April 2008 - 17:15

    Joyce:

    Heej Naazmin! Ziet er goed uit daar! Hoe is het daar met jullie??

    xx Joyce

  • 23 April 2008 - 19:09

    Gerda Bakker:

    Hallo Naazmin,

    Je dacht dat de eerste week wel moeilijk zou zijn maar aan de foto's te zien heb je het wel naar je zin.
    Wat leuk om de foto's te bekijken en jullie verhalen te lezen. Zo kunnen we meeleven en meegenieten!
    Hoe zit dat met een geschikte halal slager; heb je die al gevonden in de stad?

    Naazmin, maak er een goede tijd van daar. Succes en plezier!

    Groetjes van je mentor Gerda.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Naazmin

Ik ga voor 9 weken stage lopen in Roemenie.. In een psygiatrische kinderziekenhuis.. 11 april 2008 ga ik weg.. en heb er egt veel zin in ..!!

Actief sinds 31 Maart 2008
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 10516

Voorgaande reizen:

11 April 2008 - 11 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: