Nog steeds geen foto's - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Naazmin Abdoelrahman - WaarBenJij.nu Nog steeds geen foto's - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Naazmin Abdoelrahman - WaarBenJij.nu

Nog steeds geen foto's

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Naazmin

18 April 2008 | Roemenië, Boekarest

Haha jaah sorry heb nog steeds geen foto's er op. De internet bij ons ligt eraf dus dat duurt nog een paar dagen.
Als die weer gemaakt ik beloof ik jullie dat ik er foto's op zal zetten. Heb er al wel heeel veeeel gemaakt. Alles is hier ook zo bijzonder..



Dag 5
Wij zijn vroeg opgestaan om nog 3 andere stage plekken met zijn alle te bezoeken.
Eerst gingen we die van Elyse en Robbin opzoeken. We hebben uren door een getto wijk gelopen maar echt gewoon niks gevonden. Wij zijn toen maar naar titan gegaan dat was ook een stukkie reizen met de tram en metro.. We hebben daar even een rondleiding gekregen. Daar zaten allemaal psychische volwassen.
Als laatst hebben we de stageplek van beau en merel opgezocht. De straatkinderen en de basisschool. Zag er heel normaal uit. De kinderen zagen er ook niet egt armzalig uit. Het was ook echt koud en slecht weer..

Dag 6
Mijn eerste dag stage samen met wendy..
We mogen zelf weten hoelaat we komen en gaan.. Na wij waren dus er om 11 uur.
Wij onze stagebegeleider gezocht niemand gevonden. En zijn toen weer naar huis gestuurd. Egt binnen een kwartier waren we weer weg.. Vandaag was het ook onze kookbeurt. Samen met Wendy en Elyse pannenkoeken gemaakt. Wat een werk voor 11 man.. !!
's avonds hebben we nog gezellig met zijn alle een filmpie gekeken. The Note Book..

Dag 7
2de stage dag we gingen er om 10 uur heen omdat er was verteld dat onze stagebegeleider er nu wel zou zijn .. UHH niet dus.. weer voor niks.
We hebben ons zelf gewoon getrakteerd op rondleiding. Die we toch niet van de zusters kregen. En nog even in onze kast gekeken. Daar lagen nog allemaal knutselspullen en spellen in .
We mogen pas maandag terug komen. Omdat ze dan tijd voor ons vrij zullen maken.
Toen zijn we maar naar huis gegaa en daar was schoongemaakt en was gedraait. We worden er goed in .
En wat activiteiten bedacht voor onze stage's.

Dag 8
Maar mee naar de stage van mieke en kirsten.. Gehandicapten.
We hebben daar lekker met al die kinderen gewandelt. Naar de speeltuin geweest. En ze eten gegeven. Ze komen echt nooit buiten. Dus hun hadden het wel naar hun zin.
Om 13 uur werden we naar huis gestuurd. Omdat de kinderen gingen slapen.


Nu lekker weekend..
En morgen maar als eerst goed
uitslapen.. Want ben echt kapot we lopen en reizen hier zo veel.
Het weer veranderd ook steeds dan is het de ene dag echt heel koud. En de volgende dag echt echt warm..
Morgen gaan we naar de grote markt. Dus het zal mijn benieuwen.


  • 18 April 2008 - 16:05

    007:

    Pssssst ...
    Je moet me wel krabbelen he ...
    Dan weet ik of goed met je gaat :P ...

  • 20 April 2008 - 09:47

    Daisy:

    Buna!

    Jij loopt toch stage bij Obregia? Ik heb daar vorige periode stage gelopen en je moet gewoon ZELF aan de gang gaan. Je wordt niet begeleid, alleen als je hulp nodig hebt kun je iemand zoeken om te helpen. Ik heb mijn stage begeleider nog NOOIT gezien! Haal een bal uit de kast, trommel wat kinderen uit hun bed, geef door aan de zusters dat je ze mee neemt naar buiten en ga lekker een potje voetballen op het voetbal veldje!
    Je krijgt van zelf een band met ze en dan komen ze naar JOU toe, je kunt ook gewoon binnen met ze gaan pingpongen als het slecht weer is.
    Echt waar, het begin is het moeilijk maar later wordt het echt heel leuk en krijg je conecties, de kinderen leren je kennen en je kunt doen wat je wilt.
    Jij bent daar om de kinderen uit hun bed te krijgen, en ze een leuke tijd te geven!!

    succes

  • 20 April 2008 - 12:49

    Halima:

    Hey meiden,
    Zo te lezen hebben jullie het naar jullie zin daar.ik heb het hele geschiedenis net gelezen en moest er ook om lachen.Ik hoop dat het nog wat komt op jou stage naaz,
    en volg het verder verhalen vind ik intersant en leuk ;p
    succes verder daar in Boekarest.
    liefs, halima

  • 23 April 2008 - 06:31

    Jeannette:

    Ik ben benieuwd hoe dat verder zal gaan op jullie stageplek.Ik blijf het volgen, leuke site heb je.
    Groetjes, Jeannette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Naazmin

Ik ga voor 9 weken stage lopen in Roemenie.. In een psygiatrische kinderziekenhuis.. 11 april 2008 ga ik weg.. en heb er egt veel zin in ..!!

Actief sinds 31 Maart 2008
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 10515

Voorgaande reizen:

11 April 2008 - 11 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: