Ons eigen huissiee - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Naazmin Abdoelrahman - WaarBenJij.nu Ons eigen huissiee - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Naazmin Abdoelrahman - WaarBenJij.nu

Ons eigen huissiee

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Naazmin

14 April 2008 | Roemenië, Boekarest

Zondag zijn we dan eindelijk aan gekomen op de geron foudition.
Wij zitten op de bovenste verdieping..
Waar ook demente ouderen wonen.
We moesten al onze koffers naar de 3de verdieping sjouwen want er zijn geen liften. Dus dat was nog wel gedoe.. Meer dan 20 kilo en dan ook nog je handbagage krijg je niet zomaar naar boven. Na eindelijk boven aangekomen de kamers uitgezochten. Wendy en ik zitten in kamer nr. 3 de grootste kamer van alle 5de kamers. We hebben lekker onze eigen badkamer en een roemeense zwart wit tv.
en eigen kast.
We hebben ook nog een eigenkast zodat je niet in je koffer steeds moet graaien .
Na alles een plekje gegeven te hebben. Zijn we met zijn alle gaan eten bij de mac. En 's avonds weer terug lekker slapen in ons eigen bedje.. Sliep trouwens niet egt lekker.. Maar das gewoon even wennen..

Maandag dag 4

Vandaag moesten we er vroeg uit want we gingen de stage plekken bezoeken..
We zijn eerst even naar supermarkt geweest. Waar we met zijn alle boodschappen hebben gehaald voor onze kamers. En avond eten hebben gehaald..
We hebben ook nog tram en metro abbonomenten gehaald.. Das egt goedkoop. De tram abbonoment was egt 15 euro voor de hele maand en de metro 7 euro voor de hele maand. Daarna zijn we op weg naar de stage's. Eerst zijn we naar de stage van Wen en mijn gegaan. Ziet er erg mooi uit. Alleen de kinderen liggen de hele dag in hun bed. Omdat ze gewoon nix anders te doen of mogen doen. Daarna zijn we naar de stage plek van kirsten en mieke geweest. De gehandicpaten. We kwamen binnen en werden gelijk omhelst. Dit was egt een schokkende stage plek. De kinderen lagen maar in bed. Sommige waren vastgebonden. Ze hebben daar gewoon egt aandacht nodig. Die de zusters hun niet geven.
Na een lang daggie hebben we lekker gewoon aardappelen met sperciebonen gegeten. En we gaan zo nog even een filmpie kijken..

Na Zal gauw me foto's erop zetten.
Dan krijgen jullie zelf een beetje een idee..

Xx Naaz

• 14 April 2008 - 20:13

Arshad & Sahier :

heey naaz we missen je heel erg je moet wel snel thuis komen het is een beetje stil thuis zonder jou 1 of 2 dagen was wel leuk zonder jou maar nou mis ik je egt hoor je moet wel snel huis komen hoor na jah vandaag had ik en ar nog een beetje gechild maar jah en mama was lopent naar huis gekommen van werk en ik ging met papa me brommer makken na dat was het een beetje en je krijg nog de groeten van karan spraak hem op msn na jah spreek je wel doei doei XxXx je broertjes

• 15 April 2008 - 16:32

Ritesh:

hey Naaz hoe is het op je stageplek, met onz gaat hier goed. je zal denken iedreen is me vergeten haha nou nee hoor ik niet :) ma goed veelplzier kusjes en WE MISSEN JE !!. Ritesh

• 15 April 2008 - 18:46

Shubaida:

hey naaz alles goed? ik had van je moeder gehoord dat je goed aangekomen was en dat je meteen wel leuk vond. maja we missen je wel hier hoor. oke succes met je stage en veel plezier daar.

veellllllll kusjes van Shubaida

• 17 April 2008 - 06:57

Frannie:

Hejj naaZ

Hier even een beriChtj van Cis

hOe ist?
    wel gOed denk..
    lekker stage, uit enzOo..

Veel succes en plzier verder!
    Hoor snel wel wat van jullie

Xx
    franCis
    (L)
    Love jOe, mis jou

• 17 April 2008 - 11:12

Danielle En Tano:

Leuk je verhaal te lezen!!!

Hoop dat je een leuke stage heb!!!

(K)

• 17 April 2008 - 13:56

Shirley :

hoi naaz
    heb je nog naar je zin daar
    thuis is een beetje saai.
    we spreken wel ja
    de groetjes en tot over 3 maanden