Eindelijk in Roemenie - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Naazmin Abdoelrahman - WaarBenJij.nu Eindelijk in Roemenie - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Naazmin Abdoelrahman - WaarBenJij.nu

Eindelijk in Roemenie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Naazmin

12 April 2008 | Roemenië, Boekarest


Eindelijk is het dan zo ver..
Ik ben in Roemenie..


Gister kwamen hier om 12.45 uur aan roemeense tijd. Hier loopt de klok een uur voor. De reis was best vermoeiend
En we hadden bijna de vliegtuig in Zurich (zwitserland) gemist.
Toen we eindelijk aankwamen in Roemenie.. Stonden er al taxi chaffeurs klaar.. Die ons naar onze slaapverblijven zouden brengen. Naar villa butterfly .. het ziet er hier niet uit.. we slapen met zijn alle op 1 slaapkamer... en de douche is ijskoud en er komt maar een heel klein straaltje uit. gelukkig is het alleen maar voor dit weekend.. Morgen gaan we naar onze officele slaapverblijven.. waar ik alleen met wendy op de kamer slaap en een eigen badkamer hebben.

We zijn de eerste dag gelijk naar supermarkt geweest waar we wat drinken hadden gehaald. En we zijn daarna ook nog naar het centrum geweest.. En nog even een restaurantje op hebben gezocht om lekker te gaan eten. 's avonds was iedereen brak en wou vroeg naar bed. Merel, Wendy en ik waren nog niet moe.. en hebben nog een hele tijd buiten op het balkon gezeten terwijl de rest aan het slapen was. Alles is hier best goedkoop. 1 euro is hier 3,58 lei..
De taxi's zijn hier ook echt eng zijn net spookrijders..


2de dag..
we zijn even naar de ikea geweest..
Daar hebben we wat in de middag gegeten.. en nog wat kleine spulletjes gehaald. Bij de ikea wouden hele boel taxi chaffeurs ons niet wegbrengen omdat wij een vaste prijs wouden maken.. Daar waren hun niet zo blij mee. Ze willen alleen maar meer van ons. Maar dat gaan natuurlijk niet door. We zochten gewoon verder tot er 1 was die ons wel wou brengen..

Ik voel net aap die bekeken wordt in een dierentuin.. Iedereen kijkt ons hier echt aan..



  • 12 April 2008 - 20:16

    James Bond:

    Ik vind jou verhaaltjes leuk ...
    Lijk met denken aan mijn dagverhalen :P ...

  • 13 April 2008 - 12:12

    Shaffi:

    Hey LAdy's!

    Interresant wat jullie daar allemaal meemaken.

    Zal het blijven volgen, kusje aan Naazmin ;)

  • 13 April 2008 - 20:24

    SaH!eR& @r$hAd:

    heey naaz je verhaal ik wel leuk maar het lijk net een film.. maar mama en zo missen je ik niet hoor vind het wel lekker rustig whah :P

  • 13 April 2008 - 20:27

    Sahier :

    oke mis je een klein beetje dan na ik spreekje wel oke hou je rustig en leef je uit en geniet er maar van na ik ga maar weer en iedreen denk aan je maar je mag wel thuis kommen hoor de afwas mist jou ook :p
    na iedreen houd van jou doei mis je
    groetjes je fam... je weet zelf na doei xxxx iedreen

  • 13 April 2008 - 20:35

    Zainab:

    Wahahah Naaz sloop die taxi chauffeurs man.. Have fun.. Missing you:(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Naazmin

Ik ga voor 9 weken stage lopen in Roemenie.. In een psygiatrische kinderziekenhuis.. 11 april 2008 ga ik weg.. en heb er egt veel zin in ..!!

Actief sinds 31 Maart 2008
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 10517

Voorgaande reizen:

11 April 2008 - 11 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: