Dag 14 tot en met Dag 22 - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Naazmin Abdoelrahman - WaarBenJij.nu Dag 14 tot en met Dag 22 - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Naazmin Abdoelrahman - WaarBenJij.nu

Dag 14 tot en met Dag 22

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Naazmin

03 Mei 2008 | Roemenië, Boekarest

Sorry dat ik zo weinig van me lat horen.
Het internet ligt er hier heel vaak af. Dus ken ik mijn verhaaltjes niet bij werken.

Zou het leuk vinden. Als jullie na het lezen ook wat berichtjes achterlaten. Na roemenie wil ik er een boek van laten maken.Waar al mijn verhalen en foto's en jullie berichtjes in staan.


Dag 14

We hebben een eigen kast op stage.
Daar hebben we even in gekeken. Wat er allemaal inzat. Steeds kwamen er kinderen naar ons toe en vroegen om papier en kleurpotloden.
Toen we klaar waren gingen we met de kinderen een paas slinger maken. Ze waren echt trots op hun eigen werk. Leuk om te zien. Wen en ik hebben ook op onze kast op de glazen een aquarium nageverft met allemaal visjes enzo erop. Toen de kinderen aan het kleuren waren. Kwam er opeens een moeder aangerent. En heeft voor onze neus allemaal kleurstiften gejat en weg gerend.


Dag 15

Nanda ging vandaag met onze mee naar stage. We zijn eerst nog even snel naar de Carre four ( supermarkt ) geweest om wat kleine spulletjes te halen. Zoals plakband, schaar, doekjes enz,
Om 10.45 kwamen we aan op onze stage.
Maar er was helemaal geen kind te vinden. Egt raar wij dachten misschien vanwege de pasen. Ook nog even in het ander kindergebouw gekeken. maar nee hoor daar was ook niks. Toen hebben we maar zelf een beetje rondgekeken. Wat we eventueel nog konden gaan doen. Was erg lekker weer vandaag dus hebben voor Obregia nog even lekker in de zon gezeten. Daarna nog even naar Unirii geweest om een cadeautje voor beau te halen.'S avonds heb ik gekookt samen met Merel. Spagetti bologneshe


Dag 16

Lekker uitgeslapen vandaag. Naar de bucaresti Mall geweest. Een hele grote winkelcentrum met allemaal kledingwinkeltjes. Op de heen weg waren Nanda en Kirten stiekem de tram uit gerend. Omdat ze thuis wat slingers en een taart voor beau wouden maken. Voor haar verjaardag. Beau had helemaal niks in de gaten. terwijl wij met z'n alle de heletijd aan het smoesen waren. Toen we weer thuis aan kwamen. Hebben we de verjaardag van beau geviert. En daarna naar de pizzaria geweest.
Naast de geron foundation waar wij wonen. Staat er een kerk naast. En omdat het vandaag pasen was. En de mensen hier heel erg geloofig zijn. Stonden er echt ongeveer 1000 als het niet meer is. Voor de kerk met een kaarsje. En vuurwerk. Was best eng om te zien omdat er ook nog zo'n mannetje heel eng en hard door de microfoon ging zingen. Echt was echt gewoon spookachtige geluiden.
Dus wij waren der maar snel doorheen gerent.'S avonds gingen we naar club Pacaa maar dat was niks aan. Was erg netjes en ook nog vrij prijzig. Dus we waren weer snel weg. Toen hebben we maar een taxi gepakt naar club Maxx. Daar lekker verder gefeest. Op de terug weg reden de taxi's niet meer terug vanwege de pasen. Lekker dan stonden we daar. Gelukkig waren met een hele groep en hebben we het even goed nog gezellig gemaakt. En uiteindelijk na lang zoeken hebben we toch nog een taxi gevonden die ons wou brengen.


Dag 17
Vandaag niet veel gedaan. Lekker lang uitgeslapen, gelezen ( terwijl ik thuis bijna nooit lees ) Naar de mac geweest. Wasgoed gewassen. En film van beau der videocamera gezien op onze zwart wit televisie. Op een gegeven moment went het beeld wel.


Dag 18

Vandaag gingen Robbin met ons mee. Alles was heel rustig op straat alle winkels waren dicht. Zelfs de tram en metro was bijna leeg. Vanwege 2de paasdag. Er was maar 1 jongentje. Daar hadden we lekker mee geverft. We hebben ook nog hele mooie raamtekeningen gemaakt. Ben er erg trots op.


Dag 19

De dagen vliegen hier echt voorbij. Voor je het weet ben ik alweer thuis.
Op stage nog steeds 1 kind. Met hem lekker buiten met de bal gespeelt.



Dag 20

Vandaag koninginnedag. We mochten vrij van onze stage. Omdat er toch nog geen kinderen waren. We waren vandaag natuurlijk helemaal gekleed in het oranje. We werden hoor iedereen raar aangekeken. Maar dat kwam natuurlijk omdat we er bij liepen als een stelletje gekken. We zijn eerst even naar Basarab geweest. ( de zwarte markt van hier )
Toen de metro gepakt naar Paita Roemana naar de karaokebar. Ook nog even naar de coktailbar geweest. Coktail was niet te drinken. Weer pizza gegegetn. Toen weer terug naar de karaokebar. 's avonds nog even naar club twice maar was heel rustig dus zijn we maar weer naar huis gegaan.

Dag 21

Robbin ging vandaag weer met ons mee. Omdat hij de hele week vrij was van zijn stage. Vanwege paasvakantie. Er waren vandaag 3 kinderen. 2 jongens en 1 meisje. Het meisje wou echt helemaal niks doen. Dus zijn we maar met de 2 jongens naar buiten gegaan om te voetballen. Er waren ook al 2 mannen aan het voetballen van de mannengedeelte. En we vroegen of zij met ons mee wouden doen. Er stond ook de heletijd een oud mannetje bij die ons de heletijd maar uitlachte. Heb wel erg gelachen vandaag.
's avonds kwamen beau en merel gezellig bij ons op de kamer. En hebben we echt tot laat in de nacht lekker geklets.


Dag 22

Wen en ik gingen vandaag mee naar de stage van Merel en Beau. Elyse en Robbin waren ook mee. We hebben met zijn alle een hele voetbalveld geverft. Het is goed gelukt vindt ik ze zelf. 's avonds gingen we met een paar bowlen. Erg duur hier. En daarna nog even naar twice geweest. Leuke avond gehad.



Dit was het voorlopig al wel weer.
Weet niet wanneer me volgende bericht zal komen. Dus ik zal zeggen hou het maar een beetje in de gaten.


Xx Naaz

  • 03 Mei 2008 - 18:05

    Halima:

    hey naaz,
    leuk om weer wat van je te horen.
    jullie doen leuke activiteiten met de kinderen, maar alleen jammer dat er steeds weinig kids op stage zijn.
    Verblijven ze trouwens dan ergens anders??En Waar hangen julie begeleidsters dan??
    Zoo wat zal de volgende thema zijn met de kinderen??
    Eet niet teveel ongezond heh
    Ik denk dat je het hindoestaanse eten vet mist?? hahah
    Goed,We keep in touch
    en trouwens het weer hier is ook lekker...

  • 04 Mei 2008 - 22:26

    Joyce:

    Heej Naazmin!

    Leuk dat jullie daar ook koninginnedag hebben gevierd! Ze zullen wel vreemd opgekeken hebben daar! Heb al een paar foto's gezien ervan op de sites van de andere meiden, maar het lijkt me daar echt super gezellig!

    Ben echt blij voor jullie dat het goed bevalt!

    Mis je het thuisfront al wel een beetje, of kan je er nog wel tijden blijven? Nou ja, time flies when you're having fun I guess!

    Veel plezier nog!

    Liefs,
    Joyce

  • 05 Mei 2008 - 10:46

    Arshad&mama:

    heey naaz gaat het goed heb je nog wat leuks gedaan????mis je het hius mis je je vogel lieveling .....ik heb de hele dag gevoet balt he de groeten van iedereen doei doei doei doei doei

  • 05 Mei 2008 - 15:20

    Shubaida:

    hey naaz
    zo te zien heb je het wel naar je zin. houden zo.
    jammer dat je zo weinig kinderen telkens op je stage heb maja jij vermaakt je wel toch??

    nou ik spreek je snel weer.

    veel plezier daar!
    doeidoei

    shubaida

  • 06 Mei 2008 - 20:53

    Sahier :

    heey naaz alles goed jah met mijn wel een lange tijd geen bericht gezet hea... maar jah het is egt lekker weer hiero na ik hoop dat je het gezellig heb daaro na ik had het ook wel gezelling met reza we ging op khaloe ze scoot mobiel rijden en op ze scooter en we zijn naar den haag ge geweest naar albert bhai en daar gingen we nog winkelen met reze en zo en ik was nog naar de kermis geweest met as en Yorik
    en reza we zijn ook nog naar scheveninge geweest met kleine khalla en khalloe en mamoe en ik albert bhai en ze vrouwe en reza na was wel leuk hoor maar mis je wel hoor het ik zo leeg ik hoor s'avond niemand naar de zolder loppe s'avonds denk ik van ohw jah naaz is er niet dat is wel jammer hoor en iemand had bijna papa ze wielle van ze auto los gehaalt maar jah gelukkig leeft papa nog ik was egt blij toen ik het hoorde maar jah ik zou je niet te veel bang maak voor dat je gaat denke maar jah je krijgt de groete van iedereen oke na doeidoei xxx je broertje

  • 12 Mei 2008 - 07:57

    Arshad:

    naaz ik heb gezien dat je een leuke koninginne dag sheurt heb gemaakt . ik heb oke ge zien dat die zwerver onder die ..... ik zie oke dat die kinderen zitten te kleuren .
    naaz je vogel zit hier tegenieten hij mist jouw niet eens. van iedereen de groeten zie je oke een ongeveer 2maanden lekker naar surinaame. ciao doei doei

  • 15 Mei 2008 - 13:16

    Saar:

    naaz even je berichtjes weer bij werken
    er stan wel allemaal leuke dingen bij:D
    zo blijven wij ook een beetje op de hoogte..
    maar het lijtk er wel op alsof jullie veeeeeel tijd voor jullie zelf hebben haahah:D
    ook lekker!
    je komt zo op msn..maar ik moet zo naar stage dus spreek je snel...
    nou have fun....
    dikke kuss saar
    en ook vast wel 1 van jo!
    (L)

  • 15 Mei 2008 - 13:36

    Zainab:

    NAAZ!
    Je berichten zijn echt leuk.. Vooral die moeder die kleurstiften kwam jatten:D.. Ik merk dat je het heel leuk heb.. Hou het zo.. En zie je weer heel snel schat.. We zijn allemaal heel trots op je in NEDERLAND!!..

    KusZkusZ

  • 15 Mei 2008 - 15:11

    Astrid:

    Hey Lieverd van me,

    Hoe gaat het met jou?
    Met mij gaat het wel goed. Lekker weer dus geniet er wel van.
    Vorige week zat ik een weekje lekker in Duitsland.
    Maar ben nou weer thuis.

    Zoo ik miss je echt vet erg!
    Als je terug bent gaan we gelijk afspreken ik moet je echt nog zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vertellen he!

    En sahier was ook gezellig bij mams en paps en savonds kwamen ze lekker bij mij thuis chillen!

    Nou lieverd heel veel plezier nog en maak er een leuke tijd van!
    Wel Gezond eten he;)

    Dikke xxx en knuffel As

    (L) Love (L) you (L)

  • 15 Mei 2008 - 15:14

    Astrid:

    Naaz,, je was wel bang voor die gasmasker gewoon midden op straat :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Naazmin

Ik ga voor 9 weken stage lopen in Roemenie.. In een psygiatrische kinderziekenhuis.. 11 april 2008 ga ik weg.. en heb er egt veel zin in ..!!

Actief sinds 31 Maart 2008
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 10514

Voorgaande reizen:

11 April 2008 - 11 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: